Pakkausuudistus Tuuti -äidinmaidon­­korvikkeille

Valio

Äidinmaidonkorvikepakkaukset saivat uuden ilmeen vanhaa kevyesti uusimalla ja raikastamalla. Kuvitusta modernisoitiin ja värimaailmaa kevennettiin tämän päivän henkeen. Kaurisemon ja poikasen asennot osoittavat hauskan havainnollisesti, minkä ikäiselle mikäkin valmiste on tarkoitettu. Pakkauksesta käy selkeästi esille oleellinen tieto tuotteesta, jonka käyttöturvallisuus on aivan ratkaiseva ominaisuus.

Varsinkin hyvin menestyvien brändien kohdalla pakkausuudistuksen tarkoitus on usein parantaa ja modernisoida olemassa olevaa mahdollisimman vähän huomiota herättävällä tavalla. Juuri sellainen tämä Tuutin pakkausuudistus on – pakkaus näyttää tutulta, mutta on silti uuden oloinen.

Ruoka & Juoma
Kuvitus, Pakkausuudistus

Oliko artikkeli kiinnostava?